News from the USA!

17 Sep

EIN-DE-LIJK even de tijd voor een uitgebreide USA-update. Ik beleef tot nu toe de reis van mijn leven – ik ben ruim een week onderweg, maar het voelt als een maand. Op dit moment ben ik in Portland, in het Northwest Hostel. Heel knus, prachtig oud Victoriaans gebouw, waar de baden in de badkamers zelfs op leeuwenpootjes staan. Ik ben hier met Julia, een Australische die ik in Seattle heb leren kennen, en we blijven hier tot en met zaterdag de 18e. Daarna staat Crater Lake op het programma. De komende dagen volgen de reisverslagen tot-nu-toe!

Geef een reactie

